احمـدی نژاد هیتـلر را خجـالت داد
حقــــ(شـــمس الحــق)ــــانی حقــــ(شـــمس الحــق)ــــانی


 

هیــتلراگــر با یهــودیان همــان میــکرد کــه رژیم اســلامی ایران با مهــاجــرین افغــان میکــــند به یقــین که قضــاوت تاریخ امــروز در مــورد او چــیزی دیگــری می بود !

 


حضرت آیت الله خامنه یی رهبر مذهبی جمهوری اسلامی ایران در سخنرانی نماز جمعه امت اسلامی را مورد خطاب قرار داده فرمودند که :

ملت هوشمند ، با خرد و مسلمان ایران نباید شما درحقانیت فرموده های امام خمینی شک و تردید بدل راه دهید چرا که این خود در ردیف گناهان کبیره بشمار رفته و کمتر از  شرک و الهاد نخواهد بود.

اینکه ایشان فرموده بودند " اســـلام مـــرز ندارد " و این گفته آنها امروز برای شما به درد سری تبدیل شده این فقط یک سؤتفاهم و تعبیر نادرست از فرموده حضرت امام است.
درست است که " اســـلام مـــرز ندارد " ولی به یقین که منظور امام از ایران بسوی عراق ، سوریه ، لبنان ، افغانستان و سودان بوده و نه برعکس چون در آنصورت خدای ناخواسته فاجعه ای رخ داده و نسل نجیب ایرانی با نسل های نانجیب افغانی و سودانی بهم آمیخته و قاتی پاتی خواهد شد.

بعد ایشان رشته سخن را به آقای احمدی نژاد خوب نژاد و پاک نژاد سپرده و آقای احمدی سچه نژاد به ادامه سخنان گهربار حضرت آیت الله خامنه یی چنین فرمودند:

آی ملت شریف و نجیب ایرون ما امروز با همون مشکل دست و پنجه نرم میکنیم که رهبر فقید آلمان نازی آقای آدولف هیتلر با آن دست و گریبون بود فقط با این تفاوت که ما برای حل آن مشکل راه دیگری رو انتخاب کرده ایم چونکه ما الحمدالله مسلمونیم و خداوند به بندگان راستینش عقل و بصیرت دیگری اعطا فرموده تا به دیگران.

بلی مشکل مشکل نژاد پست تر است و خطر اختلاط آن با نژاد برتر، این بدان ماند که آب مرداب و گندآب را به جویبار صاف و یا دریاچه مملو از آب ظلال بریزی معلوم است که دیگر از ظلالت و پاکی آب رودخونه نمی توان سخن گفت.

سوال این است که راه حل چیست ، راه که مرحوم هیتلر به پیش گرفت و یا طریق دیگری هم وجود دارد ؟
درینکه هیتلر نابغه عصر خود بود و افکارگهر بارش ضامن سعادت و پیروزی جامعه ایکه لیاقت سعادت و پیروزی را داشت بود هیچ شکی وجود ندارد اما یک نابغه هم بالاخره یک انسان است و گاهی دچار یک اشتباه میگردد.
بزرگترین اشتباه هیتلر همین بود که طریقه نادرست و غیر معقولی را برای نابودی نژاد یهود اتخاذ کرده و در اخیر این تدبیر نادرست باعث تباهی و بربادی خودش گشت.

جمع آوری شش ملیون یهودی از سراسر اروپا و انتقال آنها تا کوره های آدم سوزی ، پلان و تعمیر باشگاه های انتظار مرگ ، کوره های آدم سوزی ، تولید و تهیه قطار های بیشمار برای انتقال سریع یهودیان تا باشگاه های مرگ. 
همه اینها به پول نیاز داشت به پول خیلی گزاف و نیروی پولیس فراوان ، مشکل دیگر مخفی نگهداشتن این پروژه از چشم مردم در داخل و خارج کشور بود که با وجود کوشش فراوان بالاخره همه از وجود آن اطلاع حاصل کردند.

ما به همه اینها ضرورت نداریم ، نه کوره آدم سوزی اعمار میکنیم و نه باشگاه های مرگ ، تا روزیکه به وجود ایشون نیاز داریم از آنها استفاده میکنیم ، کار های شاقه و ثقیله را که هیچ ایرونی حاضر به انجام آن نیست به وسیله آنها انجام میدهیم ، 
در مرغداری ها ، آجرپزی ها ، سنگبری ها و تعمیر میتروی تهران از ایشان به نحو احسن کار می گیریم حتی در جنگ  های ایران و عراق از ایشون برای ماین پاکی استفاده میکنیم و امروز که دیگر به وجودشان نیاز نداریم فقط به مردم هشدار میدهیم که این افغانی های کثیف نه تنها جانی و قاتل بلکه ناقل امراض ساری و خطر ناک نیز می باشند دیگر ملت نجیب ایرون خود میدونند که چطور خود را از شر این پرازیت ها که پرازیت های هم با خود حمل میکنند رها سازند و بداد ایشون برسند که برای انجام این وجیبه ملی و اسلامی نیازی به قوای پولیس و ژاندارم کشور نخواهد بود.

هیچ کسی هم نمی توند بر دولت ایرون انتقاد و اعتراضی کند ، آخر جلو خشم ملت رو که هیچ نیروی نمی تواند گرفت ، آیا همین خشم ملت باعث سرنگونی رژیم شاه نگشت ، خوب این بار خشم ملت بر افغانی های کثیف نازل شده و کشور را از لوث کثیف ایشون پاک کرده ، این که دیگر گناهی نیست حتی ثواب هم دارد مگر نشنیده ای که پیامبر اسلام گفته :

" النظــافت من الایمــان "

در اخیر یک پیام تسلیت عنوان کرزایی خواهم فرستاد که اگر ایشون احیاناً بر اثر خشم مردمش آن را قبول نکنند بار دیگر همون پیام را بالای بانک نوت های دالر و پوند استرلینگ خواهم نوشت که به یقین کامل کرزایی آن را با تشکر و سپاس فراوان پذیرفته و ادعا خواهد کرد که شایعه قتل عام مهاجرین افغان بدست ایرانی ها یک شایعه پردازی غیر مسؤلانه مطبوعات است و بس.
   
با تقـــــــــديم حــــــــــــرمت

 

http://haqani.funpic.de

picture 195.jpg

July 8th, 2012


  برداشت و بازنویسی درونمایه این تارنما در جاهای دیگر آزاد است. خواهشمندم، خاستگاه را یادآوری نمایید.
 
شعر،ادب و عرفان